Drogi Widzu, podczas świadczenia usług przetwarzamy dostarczane przez Ciebie dane zgodnie z naszą Polityką RODO.
Kliknij aby dowiedzieć się jakie dane przetwarzamy, jak je chronimy oraz o przysługujących Ci z tego tytułu prawach.
Informujemy również, że nasza strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies.
Podczas korzystania ze strony pliki cookies zapisywane są zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W każdej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie danych oraz wyłączyć obsługę plików cookies, informacje
jak to zrobić przeczytasz tutaj i tutaj.
José Mota, Salma Hayek, Blanca Portillo, Juan Luis Galiardo, Fernando Tejero, Santiago Segura, Carolina Bang, Juanjo Puigcorbé, Antonio de la Torre, Javier Gutiérrez, Joaquín Climent, José Manuel Cervino, Eduardo Casanova, Nerea Camacho, Antonio Garrido, Manuel Tallafé, Nacho Vigalondo, Guillermo Toledo
Nominacje
Berlinale 2012 – Pokaz Specjalny
MFF Cartagena de Indias 2012 – Film Zamknięcia
Kolejna zwariowana komedia twórcy HISZPAŃSKIEGO CYRKU – mistrza czarnego humoru, brawurowej satyry i zjadliwej ironii. Tym razem Álex de la Iglesia bierze na warsztat medialny cyrk i pragnienie sławy, opowiadając historię Roberto – speca od marketingu i autora powszechnie znanego hasła reklamowego Coca-Coli sprzed lat. Dziś jednak nikt o tym nie pamięta, a sfrustrowanego Roberto nikt nie chce zatrudnić. Szansa na zmianę złej passy pojawia się, gdy mężczyzna spada z rusztowania w ruinach rzymskiego amfiteatru w Kartagenie. Zawieszony pomiędzy życiem a śmiercią, z prętem wbitym w głowę, staje się natychmiast pożywką dla dziennikarzy, podczas gdy ekipy ratunkowe głowią się, jak go uwolnić. Zdesperowany Roberto postanawia wykorzystać sytuację: zatrudnia agenta, by zbić fortunę na ekskluzywnych wywiadach i zapewnić rodzinie lepszą przyszłość. Intrydze sprzeciwia się jego kochająca żona (nominowana do Nagrody Goya Salma Hayek), podczas gdy żądny sukcesu agent dochodzi do wniosku, że uratowanie jego klienta to koniec lukratywnego biznesu...
ŻYCIE TO JEST TO to bardzo drapieżna, ale też na swój makabryczny sposób niezmiernie zabawna, satyra na współczesne media. Jest to niebagatelne osiągnięcie. W dzisiejszych czasach trzeba naprawdę się postarać, by poziomem absurdu przewyższyć codzienne wiadomości.
Agata Malinowska, FILMASTER
Szalona jazda wyczarowana w głowie Alexa de la Iglesii.
Borja Hermoso, EL PAÍS
Parada niezwykłych bohaterów w prześmiesznej odsłonie.
Manuel Hidalgo, EL PAÍS
W nieoczekiwanym zwrocie Alex de la Iglesia stworzył złożony i wyważony film, głośny, krzykliwy, ale i serdeczny.
Ricardo Aldarondo, FOTOGRAMAS
Czerpiący z klasyków: ASA W POTRZASKU Billy’ego Wildera oraz SIECI Sidneya Lumeta. Przenikliwa krytyka społecznych zachowań.
Javie Ocaña, EL PAÍS