Miło nam poinformować, że Charlie znalazł się wśród 60 miejsc ważnych dla Łodzi w grze ŁÓDŹ. ZAPAMIĘTAJ. Gry już wkrótce dostępne będą m.in. w kinie Charlie.
Gra ŁÓDŹ. ZAPAMIĘTAJ! Oparta jest na fabule popularnej gry Memory. Materiał koresponduje z przyjętą niedawno strategią ŁÓDŹ KREUJE - jest nieszablonowy w formie i podkreśla wyjątkowy charakter naszego miasta.
Pomysł na stworzenie niestandardowego materiału promocyjnego to naturalne następstwo
strategii. Hasło "Łódź miastem przemysłów kreatywnych" zobowiązuje do kreatywnych
koncepcji i ich realizacji. Szarość Łodzi, nihilizm, ostatnie miejsce wśród polskich miast -
odpowiedzią na te popularne niestety przekonania jest gra ŁÓDŹ. ZAPAMIĘTAJ! - narzędzie
do odkrywania Łodzi poprzez zabawę i poznawania jej, często niedocenianego, potencjału.
Materiał jest skierowany zarówno do mieszkańców Łodzi, jak i do przyjezdnych - również tych
z zagranicy, ponieważ cały projekt jest polsko i angielskojęzyczny. Założeniem gry
ŁÓDŹ. ZAPAMIĘTAJ! jest przybliżanie graczom wiedzy o wyjątkowych miejscach miasta, ich
potencjale i położeniu. Grając, poznają łódzki biznes, zaplecze intelektualne w postaci
wyższych uczelni państwowych, rodzimą kulturę i sztukę, obiekty turystyczne, a także instytucje
miejskie. Gra jest dostępna w dwóch wersjach: mini i maxi. Każda z nich składa się
z 120 kartoników (60 par), na których widnieją wizerunki wspomnianych ważnych miejsc
w Łodzi. Wersja mini zawiera również mini przewodnik, natomiast wersję maxi uzupełniają
plansza - umowna mapa miasta, z ponumerowanymi miejscami odpowiadającymi
poszczególnym klockom, a także przewodnik w formie książkowej. Dzięki temu gracze nie
tylko poznają ważne obiekty, ale również orientują się, w jakiej części miasta są one położone.
Obie wersje są już dostępne w sprzedaży internetowej na www.lodzzapamietaj.pl. Będzie je
również można kupić na Święcie Łodzi i innych miejskich eventach.
W ramach projektu ŁÓDŹ. ZAPAMIĘTAJ! Urząd Miasta Łodzi, Biuro Promocji, Turystyki
i Współpracy z Zagranicą, twórca gry - Studio Kreatywne Progressivo, a także Partnerzy
(m.in. MPK, Grupa TOYA), zorganizują szereg akcji i aktywności promocyjnych, skierowanych
m.in. do uczniów łódzkich szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Partnerem
strategicznym projektu jest firma SKANSKA.