Ta strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. [X]



5. FESTIWAL KINA NIEZALEŻNEGO "OFF JAK GORĄCO"
11-13 czerwca 2010 r., Kino Charlie


Wstęp   Plakat   Filmy   Program   Jury   Werdykt   Regulamin   Formularz zgłoszeniowy

Koncert Marka Dyjaka   Replika: Łodzią po Wiśle   Warsztaty i prezentacje

Piknik artystyczny   Nowe legendy miejskie



Jury



fot. Paweł Relikowski

Bartosz Kędzierski-Polski reżyser, montażysta i scenarzysta. Absolwent reżyserii na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Twórca filmów krótkometrażowych i reklamowych, jako montażysta debiutował w fabule filmem Chaos. Reżyser, scenarzysta i montażysta serialu animowanego Włatcy móch, użycza również głosu jednemu z głównych bohaterów ? Czesiowi. Bartosz Kędzierski jest także twórcą "Parapetu" - cyklu krótkich filmików o perypetiach dwóch roślin żyjących na tytułowym parapecie. Filmiki emitowane były w programie pod tym samym tytułem. Kilka odcinków pojawiło się także w programie "TRENDowaci". Kędzierski użyczył także głosu jednemu z bohaterów - palmie imieniem Lucek. Przygotowywał także animacje do programu publicystycznego TVP1 p.t. "WIO"

Źródło: film web













Tomasz Zygadło-Reżyser filmowy i teatralny oraz scenarzysta filmowy i aktor. Urodził się 23 grudnia 1947 roku w Warszawie.

Studiował socjologię na Uniwersytecie Warszawskim. W 1970 ukończył Wydział Reżyserii w łódzkiej Państwowej Wyższej Szkole Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej (dyplom uzyskał w 1976). Brat operatora Jacka Zygadły.

Początkowo związany z warszawską Wytwórnią Filmów Oświatowych. Był członkiem Zespołów: "Silesia", "Tor", "X", "Rondo" i "Zodiak". W 1975 roku otrzymał stypendium Prezydenta Koszalina na 3. Międzynarodowych Spotkaniach Filmowych "Młodzi i Film" w Koszalinie.

Reżyser błyskotliwie zadebiutował filmem dokumentalnym "Szkoła podstawowa", za który otrzymał kilka znaczących nagród w 1971 roku. Właśnie ten rok uznawany jest za moment przełomowy w polskim dokumencie, gdyż oprócz Zygadły pojawiła się nowa grupa pokoleniowa (m.in. Krzysztof Kieślowski i Wojciech Wiszniewski), która zmieniła oblicze dokumentu i zaczęła realizować filmy mocno zaangażowane w sprawy społeczne. Zygadło zrealizował w ciągu swojej działalności artystycznej dwadzieścia filmów dokumentalnych i ponad dwadzieścia spektakli teatru telewizji. Reżyserował również sztuki teatralne, filmy fabularne i występował jako aktor. Tak o tym mówił:
"Zająłem się fabułą, teatrem, telewizją, nie dlatego, że przestałem cenić dokument, ale ponieważ wciąż poszukuję takiej formy widowiska, w której sam mógłbym zrealizować się najpełniej" (wywiad dla Czesława Dondziłły, "Film" 1977, nr 72).

W tym samym wywiadzie dodaje: "Praca w dokumencie stworzyła mi szalenie istotną możliwość (...) przystąpienia zaraz po szkole do realizacji własnych filmów, pracy na własne, autorskie konto. Z drugiej strony praca w dokumencie uczy wielu rzeczy, które się później przydają, choćby pewnej pokory wobec rzeczywistości. (...) W dokumencie ma się bezpośredni kontakt z rzeczywistością i nie da się tak łatwo jej oszukać."
W 1977 Zygadło zrealizował swój pierwszy pełnometrażowy film fabularny - "Rebus". Bohaterem filmu jest człowiek wywodzący się z marginesu społecznego, co jest wyjątkiem w twórczości tego reżysera, gdyż we wszystkich jego filmach bohaterami byli ludzie: "których można określić mianem niepełnych inteligentów - nie intelektualiści, nie twórcy - tylko umysłowi". Reżyser ukazywał ich zawsze w perspektywie moralnej. W "Rebusie" chodziło mu o ukazanie instrumentalnego stosunku człowieka do człowieka; w "Ćmie" - o zmiany zachodzące w jednostce pod wpływem utożsamiania się z odgrywaną rolą społeczną; w "Odwecie" podejmował problem, czy poczucie tożsamości jest w ogóle możliwe. Również wierny tej problematyce pozostaje w filmie "Sceny dziecięce z życia prowincji", gdzie zastanawia się nad koniecznością i warunkami samookreślenia się jednostki ludzkiej ("Filmowy Serwis Prasowy" 1986, nr 24). Poza "Rebusem", filmy tego reżysera układają się w konsekwentny cykl opowieści o ludziach niepogodzonych ze sobą. Zygadło tak mówi na ten temat:
"Wszyscy moi bohaterowie są podobni do siebie, podarci i poszarpani. Jest w nich głęboka przepaść między wyobrażeniem o sobie, a rzeczywista kondycją. W tej antynomii jest chyba coś bardzo romantycznego" (wywiad Ewy Czeszejko-Sochackiej, "Kino" 1988, nr 2).
Filmografia

Etiudy szkolne:
  • 1967 - "Na wieży"
  • 1967 - "Made in Poland"
  • 1968 - "Dziewczyna z marzeń"
  • 1969 - "Szkic do portretu"
Filmy fabularne:
  • 1973 - "Brzydkie kaczątko" (film TV). Uwspółcześniona baśń Andersena dla dorosłych. Kaczątkiem jest młoda dziewczyna, która przemienia się z "brzydkiego kaczątka" w pięknego "łabędzia".
  • 1977 - "Rebus" (scenariusz: wspólnie z Marią Horodecką). Bohaterem filmu jest młody człowiek, Czesiek. Wraca do rodzinnego miasteczka po zakończeniu służby wojskowej. Witają go miejscowi chuligani, bo Czesiek przed wyjazdem z miasteczka był ich przywódcą. W tym samym czasie pojawia się młody socjolog z Warszawy, który podejmuje tutaj badania nad środowiskiem "ludzi z marginesu". W tym celu zdobywa zaufanie kolegów Cześka, który tymczasem próbuje zerwać z dotychczasowym stylem życia - żeni się i podejmuje pracę. Niestety, jego przeszłość wciąż mu przeszkadza w zmianie sposobu życia. Interesującym kontrapunktem dla głównego bohatera filmu jest postać socjologa, którego postępowanie i oblicze moralne jest dużo bardziej dyskusyjne niż postawy ludzi, o których chce pisać.
  • 1980 - "Ćma". Jan prowadzi "na żywo" nocny program radiowy "Radiotelefon". Dzwonią do niego ludzie, opowiadając o swoich problemach. Jan też ma swoje kłopoty - nie układa mu się życie małżeńskie, nadużywa alkoholu. Nocne rozmowy ze słuchaczami są rodzajem terapii, wzajemnym przezwyciężaniem lęków i frustracji. Jednak w pewnym momencie nawet one przestają wystarczać Janowi. Przeżywa załamanie nerwowe i zostaje wysłany na leczenie do sanatorium. Wraca po kilku miesiącach, jako człowiek zdrowy, ale pozbawiony tożsamości. Nagrody: 1981 - Srebrna Nagroda na MFF w Figueira da Foz (Portugalia); II nagroda na MFF "Człowiek - Praca - Twórczość" w Lublinie.
  • 1982 - "Odwet". Studencki obóz w górach. Świdryga z Midrygą wzlatują w powietrze, potem spotykają się z liliputami, trafiają na dziwaczne góralskie wesele. W dwadzieścia lat później w schronisku na Podkarpaciu, pojawia się dwóch mężczyzn - Świdrycki i Midroń. Obserwujemy ich wzloty i upadki. Obaj przeżywają różnorodne stresy, związane z kryzysem wiary w sens istnienia i własne możliwości, z obumieraniem życia uczuciowego i lękiem przed śmiercią. Podejmują kolejną próbę odnalezienia sensu życia i usiłując się odmłodzić: jak młodzieńcy biją się z chuliganami, potem spędzają pijacką noc z trzema kobietami. W schronisku pojawiają się również ich żony. Film inspirowany liryką Błoka i Leśmiana. Nagrody: 1983 - Wyróżnienie Jury za oryginalny pomysł reżyserski na KSF w Koszalinie.
  • 1985 - "Sceny dziecięce z życia prowincji" (według noweli Andrzeja Mencwela "Widziane z dołu"; scenariusz: wspólnie z Andrzejem Mencwelem). Bohaterem filmu jest Julian S., młody człowiek o szerokich zainteresowaniach i wysokiej kulturze. Zamieszkuje w małej miejscowości Frytkowo. Po kolejnej kłótni z ojcem wyprowadza się do swoich przyjaciół i zaczyna pracować u naczelnika miasta, jako korepetytor jego syna. Niedługo Juliana i żonę naczelnika połączy gorące uczucie. Gdy ich romans wychodzi na jaw, Julian musi opuścić Frytkowo. Wyjeżdża do Warszawy. Młody człowiek dąży do określenia się nie wobec siebie, ale wobec innych, zastanawiając się ciągle, jakim go widzą, co o nim myślą, jak go oceniają. Historia zainspirowana losami Juliana Sorela z powieści Stendhala "Czerwone i czarne" została przeniesiona w polską rzeczywistość roku osiemdziesiątego.
  • 1987 - "Śmierć Johna L.". Zbyszek Gąsior, idol muzyki rockowej obchodzi trzydzieste piąte urodziny. Mimo sławy i pieniędzy odczuwa dojmującą samotność, którą próbuje zdusić poprzez seks i alkohol. Dopiero zaśpiewanie na ślubie przyjaciół pieśni "Ave Maria" i poznanie młodej, prostej dziewczyny pozwala mu uwierzyć z powrotem w sens życia. Kryzys psychiczny muzyka jest tu pretekstem do opisu epoki zdominowanej przez kulturę masową, która czyni z człowieka biernego, bezmyślnego konsumenta, niewrażliwego na prawdziwe wartości sztuki.
Teatr TV:
  • 1974 - "Kompozycja na cztery ręce" (autor: Hilda Lawrence, w ramach Teatru Kobry prezentującego klasyczne kryminały)
  • 1975 - "Kapelusz pełen deszczu" (autor: Michel Vincente Gazzo)
  • 1977 - "Ich czworo" (wg sztuki Gabrieli Zapolskiej). Nagroda: 1976 - "Złoty Szczupak" na 1. FPFTV w Olsztynie.
  • 1978 - "Lęki poranne" (autor: Stanisław Grochowiak)
  • 1980 - "Bella" (autor: George Simenon)
  • 1984 - "Kilka scen z życia Glebowa" (autor: Jurij Trifonow)
  • 1986 - "Mówi Chandler" (autor: Raymond Chandler)
  • 1987 - "Postępowanie wyjaśniające" (autor: Mervyn Rutherford)
  • 1988 - "Dacza" (autor: Ireneusz Iredyński)
  • 1989 - "Kwartet" (autorzy: Tomasz Zygadło, Michał Komar)
  • 1989 - "Wielki Peeperkorn" (wg powieści Tomasza Manna "Czarodziejska góra")
  • 1990 - "Drugie życie" (autor: Jurij Trifonow)
  • 1990 - "Józef i Maria" (autor: Peter Turrini)
  • 1991 - "Tajemna ekstaza" (autor: David Hare)
  • 1992 - "Moralność pani Dulskiej" (sztuka Gabrieli Zapolskiej)
  • 1992 - "Przyszedł mężczyzna do kobiety" (autor: Siemion Złotnikow). Nagroda: 1993 - Nagroda za reżyserię na Festiwalu Polskiej Twórczości Telewizyjnej.
  • 1992 - "Moskwa - Pietuszki" (adaptacja prozy Wieniedikta Jerofiejewa). Nagroda: jak wyżej.
  • 1993 - "Akapit" (autor: Siemion Złotnikow)
  • 1993 - "Coś w rodzaju miłości" (autor: Arthur Miller)
  • 1993 - "Elegia dla jednej pani" (autor: Arthur Miller)
  • 1993 - "Kroki na schodach" (autor: Marian Hemar)
  • 1993 - "Łabędzi śpiew" (autor: Antoni Czechow)
  • 1993 - "W kółko to samo" (autor: Ludmiła Pietruszewska)
  • 1994 - "Po tamtej stronie" (autor: Władimir Maksimow)
  • 1995 - "Mutanci" (autor: Siemion Złotnikow)
  • 1996 - "Podporucznik Kiże" (według opowiadania Jurija Tynianowa; scenariusz: Ziemowit Fedecki i Andrzej Jarecki)
  • 2000 - "Błahostka" (autor: Józef Hen)
Filmy dokumentalne:
  • 1971 - "Szkoła podstawowa". Reżyser przedstawia szkołę sprawnie funkcjonującą jako instytucja, klasę, która ma miano klasy wzorowej, jednak metody pracy z dziećmi równie wzorowej nauczycielki niepokoją i skłaniają do sprzeciwu. Obraz wyrabiania w dzieciach konformistycznych postaw życiowych. Nagrody: 1971 - "Złoty Smok" - Wielka Nagroda Ministra Kultury i Sztuki na MFFK w Krakowie; "Brązowy Lajkonik" na OFFK w Krakowie; Nagroda Polskiej Krytyki Filmowej na OFFK w Krakowie.
  • 1971 - "Ziemia". W filmie skontrastowano barwne pocztówki przedstawiające góralski folklor ze scenami tragicznych wydarzeń, które rozgrywają się w cieniu malowniczych gór.
  • 1972 - "Gospodarze"
  • 1972 - "Plener"
  • 1972 - "Robotnicy 1971 - Nic o nas bez nas" (reż. wspólnie z Krzysztofem Kieślowskim). Nagroda: 1981 - Nagroda na 7. Forum Filmowym "Człowiek - Praca - Twórczość" w Świdniku.
  • 1973 - "Na lądzie". Nagroda: Wyróżnienie na FF Morskich w Szczecinie.
  • 1974 - "Olimpijczycy"
  • 1975 - "Miłość"
  • 1975 - "W tym miejscu"
  • 1976 - "Mikrofon dla wszystkich". Nagroda: 1976 - "Srebrny Lajkonik" na 16. OFFK w Krakowie.
  • 1977 - "Brudnopis"
  • 1979 - "Poniedziałek - 18 grudnia"
  • 1981 - "Jeszcze"
  • 1982 - "Dziad i baba"
  • 1982 - "Z kraju i ze świata"
  • 1984 - "Przewodnik". Film nakręcono w stanie wojennym. Tytułowym przewodnikiem jest Piotr Skrzynecki.
  • 1997 - "Prawdziwa historia guźca". Nagroda Specjalna na Ogólnopolskim Przeglądzie Filmów Ekologicznych w Nowogardzie.
  • 1999 - "Za kamerą"
  • 2005 - "Żywot Franciszka czyli osioł i pół"
  • 2006 - "Szkoła podstawowa czyli wykształciuchy". W tym dokumencie Zygadło nawiązuje do filmu "Szkoła podstawowa", którym debiutował jako dokumentalista. Po latach wraca do swoich bohaterów, przygląda się ich życiowym losom.
Reżyserował w teatrach m.in.: 1976 - "Nowe cierpienia młodego Wertera" (autor: Ulrich Plenzdorf) i 1978 - "Dziady" (Adama Mickiewicza w Teatrze im. Jana Kochanowskiego w Opolu; 1977 - "Dni Turbinów" (autor: Michaił Bułhakow) w Teatrze Powszechnym w Warszawie; 1981 - "Śniadanie" (autor: Ryszard Marek Groński) w Starym Teatrze w Krakowie.

W ostatnich latach na scenie dramatycznej pokazał m.in. interpretacje sztuk Ronalda Harwooda w warszawskim Teatrze Ateneum: 2000 - "Herbatkę u Stalina", 2007 - "Kolaborację". Zrealizował także spektakle: 2006 - "Plac świętego Włodzimierza" (autor: Ludmiła Razumowska) w Teatrze Nowym w Łodzi, 2008 - "Czy lubi pani Schuberta?" (autor: Rafael Mendizábal) w Teatrze Ateneum w Warszawie, 2009 - "Dzień Walentego" (autor: Iwan Wyrypajew) w gorzowskim Teatrze im. Juliusza Osterwy.

Tomasz Zygadło wystąpił jako aktor w filmach: "Brzydkie kaczątko" i "Odwet" oraz "Personel" (1975, reż. Krzysztof Kieślowski); "Blizna" (1976, reż. Krzysztof Kieślowski); "Aktorzy prowincjonalni" (1978, reż. Agnieszka Holland); "Bez znieczulenia" (1978, reż. Andrzej Wajda); "Łabędzi śpiew" (1988, reż. Robert Gliński); "Tak, tak" (1991, reż. Jacek Gąsiorowski); "Portret podwójny" (2000, reż. Mariusz Front).

Napisał scenariusz i dialogi do filmu "Dziecinne pytania" (1981, reż. Janusz Zaorski).

Autor: Halina Olczak-Moraczewska, grudzień 2004.
Aktualizacja: Monika Mokrzycka-Pokora, listopad 2009.

Źródło: culture.pl


Mieczysław Chudzik- operator filmowy, absolwent Wydziału Operatorskiego Realizacji Telewizyjnej PWSFTviT w Łodzi.
1974 - Wykształcenie - rok ukończenia studiów (Wydział Operatorski i Realizacji Telewizyjnej PWSFTviT w Łodzi - Studium Zaoczne)
Film dokumentalny:
2009 - LECH MAJEWSKI. ŚWIAT WEDŁUG BRUEGELA Zdjęcia,
2009 - GLIWICKIE LATA TADEUSZA RÓŻEWICZA Zdjęcia, Dźwięk,
2008 - PIASEK W TRYBY. JASTRZĘBIE '88 Zdjęcia lotnicze,
2007 - BALLADA O LU PIN Zdjęcia,
2007 - ANDRZEJ JASIŃSKI. NUTY ŻYCIA Zdjęcia,
2006 - " ROZDZIOBIĄ NAS KRUKI, WRONY..." Zdjęcia,
2006 - ZAKOPIAŃSKA AKADEMIA SZTUKI Zdjęcia,
2006 - PRZYSTANEK NIEPODLEGŁOŚĆ Zdjęcia,
2006 - LECHA MAJEWSKIEGO PODRÓŻE W GŁĄB SIEBIE Zdjęcia, Dźwięk,
2006 - JASIŃSKI I ZIMERMAN. NIEPRZERWANA LEKCJA MUZYKI Zdjęcia,
2005 - PANNA MARIA. PIONIERZY I POTOMKOWIE Zdjęcia, Dźwięk,
2005 - DRUGIE WCIELENIE REŻYSERA K. Zdjęcia,
2001 - SERCE Z WĘGLA Współpraca,
2001 - PRZEPOWIEDNIA Z PERONU Zdjęcia,
2001 - HILARY Z BUDKI CANOLDA Zdjęcia,
2000 - WIECZNY WĘDROWIEC Zdjęcia,
2000 - RZEKA LUBI BYĆ GRANICĄ Zdjęcia,
2000 - RAPHAEL URBINAS Zdjęcia,
2000 - CZESŁAWA MIŁOSZA WYPRAWA W DWUDZIESTOLECIE Zdjęcia,
1999 - JEST TAKI TEATR Zdjęcia,
1999 - FRYDERYK CHOPIN. "ROMANTYZM WYGNAŃCÓW" Zdjęcia,
1998 - IWO GALL 1890-1959 w WIELCY REFORMATORZY TEATRU Współpraca,
1998 - WIDMO - MALARSKI ŻYWOT LUDWIKA DE LAVEAUX Zdjęcia,
1998 - FRANCISZEK SIEDLECKI 1867 - 1934 w REFORMATORZY TEATRU POLSKIEGO Współpraca,
1998 - BACHOR Zdjęcia,
1997 - BOBEK. WSPOMNIENIE O BOGUMILE KOBIELI Zdjęcia,
1996 - OD WADOWIC DO RZYMU Zdjęcia,
1995 - SERCE CHOPINA Zdjęcia,
1994 - ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU Zdjęcia,
1994 - STANIKA CYRONIA DROGA DO NIEBA Zdjęcia,
1994 - PANORAMA RACŁAWICKA 100 LAT Zdjęcia,
1993 - WAWEL ZYGMUNTA STAREGO Zdjęcia,
1992 - OWOC NATCHNIENIA Współpraca,
1991 - MARIE-SPRINGER ... - TO JA ! Zdjęcia,
1990 - WŁADEK KLAMERUS Zdjęcia,
1990 - WAWEL ZYGMUNTA AUGUSTA Zdjęcia,
1990 - ADAM BUJAK "W POSZUKIWANIU UTRACONEGO BOGA" Zdjęcia,
1988 - WAWEL - AKROPOLIS Zdjęcia,
1988 - TAM, GDZIE DIABEŁ UMIERA Zdjęcia,
1988 - OKRUTNE ŻYCIE Zdjęcia,
1988 - MILENIUM ROSYJSKIEJ CERKWI PRAWOSŁAWNEJ Zdjęcia,
1988 - BALLADA O LAMPART DOROCIE Zdjęcia,
1987 - WAWEL GOTYCKI Zdjęcia,
1985 - WAWEL ZAGINIONY Zdjęcia,
1984 - WAWEL JANA III Zdjęcia,
1984 - PO NOCNEJ ROSIE Zdjęcia,
1984 - PANORAMA RACŁAWICKA (Kubiak St.) Zdjęcia,
1984 - ONE I JURA Zdjęcia,
1984 - NA KRAŃCU MOJEJ ZIEMI Zdjęcia,
1984 - MILIARDOWA TONA Zdjęcia,
1984 - LIST OTWARTY Zdjęcia,
1971 - WESELE W BRZEZÓWCE Scenariusz,
1971 - KONSTRUKTYWIŚCI Zdjęcia,
1971 - KOMUNARDZI Zdjęcia,
1965 - SZTANDAR Asystent reżysera,
Film Fabularny:
1999-2008 - ŚWIĘTA WOJNA (1999 - 2008; serial tv) Operator kamery (odcinki: 67),
1999 - PRZYGODY DOBREGO WOJAKA SZWEJKA Operator kamery,
1995 - OPOWIEŚĆ O JÓZEFIE SZWEJKU I JEGO NAJJAŚNIEJSZEJ EPOCE Współpraca operatorska,
1986 - MAGMA Zdjęcia,
1982 - ODLOT Zdjęcia,
1982 - LATAWIEC Zdjęcia,
1979 - OPERACJA HIMMLER Operator kamery,
1978 - ŚLAD NA ZIEMI Operator kamery,
1977 - SPRAWA INŻYNIERA POJDY Zdjęcia,
Źródło: filmpolski.pl

Repertuar

Rezerwacja online

21.01 - niedziela
22.01 - poniedziałek
23.01 - wtorek
24.01 - środa
25.01 - czwartek
27.01 - sobota
30.01 - wtorek
31.01 - środa
12.02 - poniedziałek
Repertuar godzinowy

Filmy w repertuarze



Wydarzenia

12 lutego 2018
ŁÓDZKA PREMIERA Z UDZIAŁEM TWÓRCÓW: POMIĘDZY SŁOWAMI
od 12 stycznia 2018
POKAZY FILMU: IGNACY LOYOLA
18 stycznia 2018 r, godz. 22:00
HAPPY HOUR: Cicha noc
21 stycznia 2018
NIEDZIELA SENIORA: GNIEW/ CICHA NOC/ KOBIETY MOJEGO ŻYCIA/ IGNACY LOYOLA/ THE FLORIDA PROJECT/ I TAK CIĘ KOCHAM/ SYN KRÓLOWEJ ŚNIEGU
24 stycznia 2018 r.
ŚRODA SENIORA: IGNACY LOYOLA/ KOBIETY MOJEGO ŻYCIA/ TWÓJ VINCENT/ THE FLORIDA PROJECT/ GOTOWI NA WSZYSTKO. EXTERMINATOR
25 stycznia 2018
SPECJALNY POKAZ PRZEDPREMIEROWY DLA KLAS PONADGIMNAZJALNYCH POŁĄCZONY Z DYSKUSJĄ: JESZCZE NIE KONIEC
25 stycznia 2018 r, godz. 22:00
HAPPY HOUR: Party
26 stycznia 2018
POKAZ PRZEDPREMIEROWY: TRZY BILLBOARDY ZA EBBING, MISSOURI
26 stycznia - 1 lutego 2018
NAJLEPSZE POLSKIE 30'
30 stycznia, godz. 20:00
CHARLIE KOCHA KOBIETY: PLAN B
31 stycznia, godz. 19:00
POKAZ PRZEDPREMIEROWY Z DKF WYSOKIE OBCASY: HAPPY END
29 stycznia - 4 lutego, godz. 10:00
FERIE ZIMOWE W KINIE CHARLIE
2 lutego - 15 lutego 2018
POKAZY FILMU: NIEMIŁOŚĆ

Inne wydarzenia

Kinekspert

www.architektum.pl

ADS







Purpose



www.zak.lodz.pl






Copyright 2000 © Kino Charlie - Wszelkie prawa zastrzeżone - Projekt i wykonanie CharlieWebmedia