Ta strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. [X]



Z cyklu Charlie Outside
NOC REKLAMOŻERCÓW 2007
23 marca 2007 r., kino Bałtyk



Wstęp   Plakat   Zarezerwuj bilet


NOC REKLAMOŻERCÓW stanowi prawdziwy i niepowtarzalny collage obrazu i dźwięku, który swoim dowcipem, pomysłem i perfekcją realizatorską reklam, wciąga publiczność do wspólnej zabawy. Dla każdego uczestnika "Nocy Reklamożerców" organizatorzy przygotowali wiele niespodzianek m.in. bezpłatne zaproszenie do kina Charlie na dowolny film w ciągu miesiąca oraz piwo gratis. Każdy również zostanie obdarowany balonikiem, gwizdkiem oraz innym gadżetami, które pozwolą mu na aktywne uczestnictwo w zabawie. Piwo serwuje Harnaś.;))

W programie m.in 500 NAJLEPSZYCH REKLAM ŚWIATA
  • BLOK REKLAM Z KOREI
  • BLOK REKLAM LEVIS VS DIESEL
  • BLOK REKLAM O TEMATYCE QUEER
  • ORAZ "REKLAMY PEŁNE SŁOŃCA", CZYLI
    REKLAMY Z BASENU MORZA ŚRÓDZIEMNEGO
Bilety w cenie 40 zł

W tym roku w ramach cyklu imprez Charlie Outside zapraszamy na ta wyjątkową i jedyną w swoim rodzaju imprezę do kina Bałtyk już 23 marca o godz. 21.00. Bilety do nabycia w Kinie Charlie a w dniu imprezy w Kinie Bałtyk

Patroni medialni to Gazeta Wyborcza, Radio VOX oraz Gadu-Gadu
Sponsorem wydarzenia jest Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
pozostali sponsorzy:
DomBank, Harnaś, Radio Żak, ADSSupport

Pierwsza Noc Reklamożerców pojawiła się pewnej nocy 1980 roku i odtąd nie straciła nigdy swojej witalności ani młodości. 27 lat Nocy Reklamożerców to 27 lat zbierania filmów i ich montowania na taśmie, której długość przekracza wielokrotnie odległość od Paryża do Mediolanu.Ale to przede wszystkim 27 lat smiechu, zabawy, okrzyków, trąbek i balonów. 27 lat radości, za która całe pokolenie reklamozerców może być wdzięczne jednemu człowiekowi: Jean Marie Boursicot.

To on zdecydował pewnego dnia, na długo przed innymi ludźmi reklamy, muzeami i oficjalnymi instytucjami ,że filmy reklamowe nie są jedynie okazyjnymi wytworami, skazanymi na bycie składowanym w magazynach a poźniej wyrzucanym na śmietnik. I to on zaczął szperać po tych, wspomnianych wcześniej, śmietnikach, aby uratować te dzieci niechciane przez swoich rodziców ? reklamodawców i ich agencje

Oczywiście wiele rzeczy się zmieniło w ciągu tych 27 lat?.

Filmoteka Jean Marie Boursicot, całkowicie prywatna, nie subwencjonowana, musi organizować ponad 100 pokazów rocznie żeby móc przeżyć. Dostaje każdego roku ponad 25 tysięcy filmów, które musi przejrzeć, opisać , zmontować. Taki ogrom pracy nie mógłby się odbyć bez współpracy agencji, producentów, reklamodawców, sponsorów, kin oraz, oczywiście wiernych widzów Nocy Reklamożerców Z tych właśnie filmów Jean Marie Boursicot komponuje sześciogodzinny spektakl, złożony wyłącznie z reklam. Noc Reklamożerców nie jest encyklopedycznym czy festiwalowym przeglądem.

Reklamy najnowsze przeplatają się z archiwaliami, dzieła znakomite z esencją kiczu, filmy fantastyczne ze wzruszającymi, nagrodzone na międzynarodowych festiwalach z nigdy nie wyemitowanymi.

Noc Reklamożerców to jedyna w swoim rodzaju panorama mód, trendów kulturalnych i najnowszych osiągnięć w sztuce filmowej, a jednocześnie okazja do wspaniałej całonocnej zabawy. W czasie pokazu każdy widz otrzymuje gwizdek. Co najmniej połowa spektaklu odbywa się na sali wśród publiczności - zwykł mówić Jean Marie Boursicot. Gwizdy, śmiechy, radosne okrzyki, szybujące balony, rozrzucane konfetti. Wszystko to tworzy niepowtarzalną atmosferę.

Dziś spektakl odwiedza 52 kraje na całym świecie

Noc Reklamożerców zawitała do Polski 15 lat temu , dzięki Janowi Dybczyńskiemu , który przez te wszystkie lata reprezentuje Jean Marie Boursicot w Polsce.

Od 1992 roku spektakl ma w Polsce swoich wiernych fanów, których liczba z roku na rok stale wzrasta.

Od trzech lat Noc Reklamożerców w Polsce organizowana jest wspólnie przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) i Multikino. Od 10 lat wyłączność na tą imprezę w Łodzi ma Kino Charlie. Dla fanów reklamy w Polsce jest to kolejna, po konkursie EFFIE, konkursie kreatywnym KTR i Media Trendach wielka impreza organizowana dla środowisk reklamowo - biznesowych i szerokiej publiczności w Polsce. W odróżnieniu od Konkursu EFFIE mającego elitarny charakter Noc Reklamożerców jest bardzo nieformalnym i radosnym świętem, tak osób tworzących reklamę jaki i młodzieży, która w dużej mierze jest jej adresatem.

Reklamożercy to pasjonaci , to Młode Wilki Reklamy i Marketingu, studenci kierunków marketingu, zarządzania, komunikacji, szkól artystycznych ... Rok rocznie spektakl gromadzi całe polskie środowisko reklamy, pracowników mediów, dziennikarzy, studentów i młodzież licealną.

Repertuar

Rezerwacja online

24.05 - czwartek
25.05 - piątek
26.05 - sobota
27.05 - niedziela
28.05 - poniedziałek
29.05 - wtorek
30.05 - środa
31.05 - czwartek
01.06 - piątek
03.06 - niedziela
06.06 - środa
07.06 - czwartek
08.06 - piątek
09.06 - sobota
10.06 - niedziela
Repertuar godzinowy

Filmy w repertuarze



Wydarzenia

PLAKATOBRANIE!
16 i 23 maja 2018
V ŁODZKIE SENIORALIA W KINIE CHARLIE
POKAZY SPECJALNE FILMÓW: KATYŃ. OSTATNI ŚWIADEK | NASZE NAJLEPSZE WESELE

24 maja 2018
HAPPY HOUR: Twarz
17 maja 2018, godz. 22:00
HAPPY HOUR: Śmierć Stalina
18-20 maja 2018 r.
WEEKEND Z MILLENNIUM DOCS AGAINST GRAVITY 2018
22 maja 2018
KLUB WYSOKICH OBCASÓW. POKAZ PRZEDPREMIEROWY: THELMA
23 maja 2018 r
ŚRODA SENIORA: Nasze najlepsze wesele/ Prawdziwa historia/Tully/ Śmierć Stalina/Najbrzydszy samochód świata+ ślimaki
25-27 maja 2018
24. EDYCJA FESTIWALU FILMOWEGO: WIOSNA FILMÓW
29 kwietnia 2018
CHARLIE KOCHA KOBIETY: POZYCJA OBOWIĄZKOWA
12 maja - 12 lipca 2018
Szemrany. 5 lat komiksu "Gazety Mysłowickiej"
od 18 maja 2018
POKAZY PREMIEROWE: BRONDBY. . . NASZA ZIEMIA OBIECANA
1 czerwca 2018
FILMOWY DZIEŃ DZIECKA: BELLA I SEBASTIAN 3
3 czerwca 2018
POKAZ SPECJALNY FILMU NEPALSKIEGO: LILY BILY
6-11 czerwca 2018
WĘGIERSKA WIOSNA FILMOWA 2018 r.
lipiec-sierpień 2018
FILMOWE PÓŁKOLONIE W KINIE CHARLIE

Inne wydarzenia

Kinekspert

www.architektum.pl

ADS







Purpose



www.zak.lodz.pl






Copyright 2000 © Kino Charlie - Wszelkie prawa zastrzeżone - Projekt i wykonanie CharlieWebmedia