Ta strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. [X]



Z cyklu Charlie Outside
NOC REKLAMOŻERCÓW 2007
23 marca 2007 r., kino Bałtyk



Wstęp   Plakat   Zarezerwuj bilet


NOC REKLAMOŻERCÓW stanowi prawdziwy i niepowtarzalny collage obrazu i dźwięku, który swoim dowcipem, pomysłem i perfekcją realizatorską reklam, wciąga publiczność do wspólnej zabawy. Dla każdego uczestnika "Nocy Reklamożerców" organizatorzy przygotowali wiele niespodzianek m.in. bezpłatne zaproszenie do kina Charlie na dowolny film w ciągu miesiąca oraz piwo gratis. Każdy również zostanie obdarowany balonikiem, gwizdkiem oraz innym gadżetami, które pozwolą mu na aktywne uczestnictwo w zabawie. Piwo serwuje Harnaś.;))

W programie m.in 500 NAJLEPSZYCH REKLAM ŚWIATA
  • BLOK REKLAM Z KOREI
  • BLOK REKLAM LEVIS VS DIESEL
  • BLOK REKLAM O TEMATYCE QUEER
  • ORAZ "REKLAMY PEŁNE SŁOŃCA", CZYLI
    REKLAMY Z BASENU MORZA ŚRÓDZIEMNEGO
Bilety w cenie 40 zł

W tym roku w ramach cyklu imprez Charlie Outside zapraszamy na ta wyjątkową i jedyną w swoim rodzaju imprezę do kina Bałtyk już 23 marca o godz. 21.00. Bilety do nabycia w Kinie Charlie a w dniu imprezy w Kinie Bałtyk

Patroni medialni to Gazeta Wyborcza, Radio VOX oraz Gadu-Gadu
Sponsorem wydarzenia jest Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
pozostali sponsorzy:
DomBank, Harnaś, Radio Żak, ADSSupport

Pierwsza Noc Reklamożerców pojawiła się pewnej nocy 1980 roku i odtąd nie straciła nigdy swojej witalności ani młodości. 27 lat Nocy Reklamożerców to 27 lat zbierania filmów i ich montowania na taśmie, której długość przekracza wielokrotnie odległość od Paryża do Mediolanu.Ale to przede wszystkim 27 lat smiechu, zabawy, okrzyków, trąbek i balonów. 27 lat radości, za która całe pokolenie reklamozerców może być wdzięczne jednemu człowiekowi: Jean Marie Boursicot.

To on zdecydował pewnego dnia, na długo przed innymi ludźmi reklamy, muzeami i oficjalnymi instytucjami ,że filmy reklamowe nie są jedynie okazyjnymi wytworami, skazanymi na bycie składowanym w magazynach a poźniej wyrzucanym na śmietnik. I to on zaczął szperać po tych, wspomnianych wcześniej, śmietnikach, aby uratować te dzieci niechciane przez swoich rodziców ? reklamodawców i ich agencje

Oczywiście wiele rzeczy się zmieniło w ciągu tych 27 lat?.

Filmoteka Jean Marie Boursicot, całkowicie prywatna, nie subwencjonowana, musi organizować ponad 100 pokazów rocznie żeby móc przeżyć. Dostaje każdego roku ponad 25 tysięcy filmów, które musi przejrzeć, opisać , zmontować. Taki ogrom pracy nie mógłby się odbyć bez współpracy agencji, producentów, reklamodawców, sponsorów, kin oraz, oczywiście wiernych widzów Nocy Reklamożerców Z tych właśnie filmów Jean Marie Boursicot komponuje sześciogodzinny spektakl, złożony wyłącznie z reklam. Noc Reklamożerców nie jest encyklopedycznym czy festiwalowym przeglądem.

Reklamy najnowsze przeplatają się z archiwaliami, dzieła znakomite z esencją kiczu, filmy fantastyczne ze wzruszającymi, nagrodzone na międzynarodowych festiwalach z nigdy nie wyemitowanymi.

Noc Reklamożerców to jedyna w swoim rodzaju panorama mód, trendów kulturalnych i najnowszych osiągnięć w sztuce filmowej, a jednocześnie okazja do wspaniałej całonocnej zabawy. W czasie pokazu każdy widz otrzymuje gwizdek. Co najmniej połowa spektaklu odbywa się na sali wśród publiczności - zwykł mówić Jean Marie Boursicot. Gwizdy, śmiechy, radosne okrzyki, szybujące balony, rozrzucane konfetti. Wszystko to tworzy niepowtarzalną atmosferę.

Dziś spektakl odwiedza 52 kraje na całym świecie

Noc Reklamożerców zawitała do Polski 15 lat temu , dzięki Janowi Dybczyńskiemu , który przez te wszystkie lata reprezentuje Jean Marie Boursicot w Polsce.

Od 1992 roku spektakl ma w Polsce swoich wiernych fanów, których liczba z roku na rok stale wzrasta.

Od trzech lat Noc Reklamożerców w Polsce organizowana jest wspólnie przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) i Multikino. Od 10 lat wyłączność na tą imprezę w Łodzi ma Kino Charlie. Dla fanów reklamy w Polsce jest to kolejna, po konkursie EFFIE, konkursie kreatywnym KTR i Media Trendach wielka impreza organizowana dla środowisk reklamowo - biznesowych i szerokiej publiczności w Polsce. W odróżnieniu od Konkursu EFFIE mającego elitarny charakter Noc Reklamożerców jest bardzo nieformalnym i radosnym świętem, tak osób tworzących reklamę jaki i młodzieży, która w dużej mierze jest jej adresatem.

Reklamożercy to pasjonaci , to Młode Wilki Reklamy i Marketingu, studenci kierunków marketingu, zarządzania, komunikacji, szkól artystycznych ... Rok rocznie spektakl gromadzi całe polskie środowisko reklamy, pracowników mediów, dziennikarzy, studentów i młodzież licealną.

Repertuar

Rezerwacja online

21.10 - sobota
22.10 - niedziela
23.10 - poniedziałek
24.10 - wtorek
25.10 - środa
26.10 - czwartek
27.10 - piątek
Repertuar godzinowy

Filmy w repertuarze



Wydarzenia

20 października 2017
BEKSIŃSCY. ALBUM WIDEOFONICZNY (POKAZ PRZEDPREMIEROWY!) VS OSTATNIA RODZINA - MIĘDZY FABUŁĄ A PRAWDĄ
22 października 2017 r.
NIEDZIELA SENIORA: TWÓJ VINCENT / THE SQUARE / NASZ NAJLEPSZY ROK / MAUDIE / PHOTON / DWIE KORONY / BIEGACZE / ACH ŚPIJ KOCHANIE / ANA, MON AMOUR / FRANTZ / CZŁOWIEK Z MAGICZNYM PUDEŁKIEM / FANTASTYCZNA KOBIETA / DOBRZE SIĘ KŁAMIE W MIŁYM TOWARZYSTWIE / PIERWSZY ŚNIEG
24 października 2017
CHARLIE KOCHA KOBIETY: A GHOST STORY | POKAZ PRZEDPREMIEROWY
25 października 2017 r.
ŚRODA SENIORA: NASZ NAJLEPSZY ROK / TWÓJ VINCENT / PHOTON / DWIE KORONY / ACH ŚPIJ KOCHANIE / MAUDIE / ANA, MON AMOUR / CZŁOWIEK Z MAGICZNYM PUDEŁKIEM / PIERWSZY ŚNIEG / FANTASTYCZNA KOBIETA / THE SQUARE / BIEGACZE / DOBRZE SIĘ KŁAMIE W MIŁYM TOWARZYSTWIE
26 października 2017 r.
HAPPY HOUR: THE SQUARE - BILETY 10 ZŁ! UWAGA! GODZ 21:30!
27 października 2017
Film "W obronie jedzenia" w Kinie Charlie
w ramach cyklu FILMS for FOOD

18, 19 listopada 2017
POKAZ PRZEDPREMIEROWY: CICHA NOC

Inne wydarzenia

Kinekspert

www.architektum.pl

ADS







Purpose



www.zak.lodz.pl






Copyright 2000 © Kino Charlie - Wszelkie prawa zastrzeżone - Projekt i wykonanie CharlieWebmedia